• + (371) 2 9 218 218
  • E-mail: info@casada.lv

Kāpēc izvēlēties iepirkšanos interneta veikalā?

Mēs iesakam dot priekšroku iepirkšanai interneta veikalā, jo tā Jūs varat ietaupīt gan laiku, gan arī naudu, kas mūsdienās ir ļoti aktuāli.

Kā var pasūtīt preces?

Preces pasūtīšanu var veikt, reģistrējoties interneta veikalā un aizpildot pieteikuma formu. Kā arī zvanot pa telefona numuriem 296764856. Arī rakstot uz e-pastu  info@casada.lv.

Kā notiek pirkuma apmaksa?

Mēs piedāvājam Jums izmantot to apmaksas veidu kāds Jums ir ērtāks: ar bankas pārskaitījumu vai skaidrā naudā. Mūsu konta numurus var apskatīties sadaļā Par mums. Ja Jūs izvēlaties otru apmaksas veidu, tad pirkuma maksājumu pieņems kurjers, kas atvedīs preci.

Kā notiek preces piegāde?

Atkarībā no apmaksas veida un Jūsu atrašanās vietas piegādi veic Latvijas Pasts, Lattrans-post kurjerdienests vai Topveikals kurjers. Sīkāku informāciju par piegādi var apskatīties sadaļā Piegāde.

Vai ir iespējama preces atgriešana?

Visām precēm tiek nodrošināta ražotāja noteiktā garantija, ja tiek ievērota lietošanas instrukcija. Sīkāku informāciju par piegādi var apskatīties sadaļā Garantija.

Katram pircējam ir iespēja atgriezt vai mainit preci uz citu 14 kalendāro dienu laikā,ja ir kads ražotaja defekts mehānismam .

Atteikuma tiesības precēm ir spēkā tad, ja prece tiek atgriezta pilnā komplektācijā uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu.

Nav bojāts preces iepakojums, nav atvērtas programmas un nav bojāta pati prece.

Tā nav higiēnas prece, kā piemēram epilatori, apakšveļa, intīmpreces, skuvekļi.

Atteikuma tiesības nav spēkā precei, kura piegādāta ar kurjerdienestu un kurai konstatēts skrāpējums vai cits mehānisks bojājums, ja tas nav norādīts uzriez pie preču saņemšanas. Jums ir tiesības preci, kurai bojāts iepakojums vai liekas aizdomīga nepieņemt jau preces piegādes brīdī.

Sīkāku informāciju par patērētāju tiesībām var apskatīt šeit.