• + (371) 2 9 218 218
  • E-mail: info@casada.lv

Atpūsties 21 minūšu laika ar BrainTronics antistresa sistēmu Lasīt tālāk Atjaunināts Maxiwell 3 Limited Edition Lasīt tālāk JaunsAlphaSonic 2 Jau ir pārdošanā Читать далее

Kā var pasūtīt preces?

Preces pasūtīšanu var veikt,  zvanot pa telefona numuriem 29218218. Arī rakstot uz e-pastu  info@casada.lv.

Kā notiek pirkuma apmaksa?

Mēs piedāvājam Jums izmantot to apmaksas veidu kāds Jums ir ērtāks: ar bankas pārskaitījumu vai skaidrā naudā. Mūsu konta numurus var apskatīties sadaļā Par mums. Ja Jūs izvēlaties otru apmaksas veidu, tad pirkuma maksājumu pieņems kurjers, kas atvedīs preci.

Kā notiek preces piegāde?

Atkarībā no apmaksas veida un Jūsu atrašanās vietas piegādi veic Latvijas Pasts, Lattrans-post kurjerdienests vai Topveikals kurjers. Sīkāku informāciju par piegādi var apskatīties sadaļā Piegāde.

Vai ir iespējama preces atgriešana?

Visām precēm tiek nodrošināta ražotāja noteiktā garantija, ja tiek ievērota lietošanas instrukcija. Sīkāku informāciju par piegādi var apskatīties sadaļā Garantija.

Katram pircējam ir iespēja atgriezt vai mainit preci uz citu 14 kalendāro dienu laikā,ja ir kads ražotaja defekts mehānismam .

Atteikuma tiesības precēm ir spēkā tad, ja prece tiek atgriezta pilnā komplektācijā uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu.

Nav bojāts preces iepakojums, nav atvērtas programmas un nav bojāta pati prece.

Tā nav higiēnas prece, kā piemēram epilatori, apakšveļa, intīmpreces, skuvekļi.

Atteikuma tiesības nav spēkā precei, kura piegādāta ar kurjerdienestu un kurai konstatēts skrāpējums vai cits mehānisks bojājums, ja tas nav norādīts uzriez pie preču saņemšanas. Jums ir tiesības preci, kurai bojāts iepakojums vai liekas aizdomīga nepieņemt jau preces piegādes brīdī.

Sīkāku informāciju par patērētāju tiesībām var apskatīt šeit.